OUTFIT – SKATERGIRL

Skirt + blouse + socks: H&M sunnies: Ray-Ban meteor Bag: Balenciaga shoes: Nike

Under turen fik vi faktisk ikke taget så mange ( læs: gode) outfitbilleder. Jeg bliver simpelthen nød til at komme mig over min pinlighed/skræk for at tage billeder offentligt.

Her er dog et af de få “gode”, jeg har fundet.. Skoene er nye, dog gamle i alles hukommelse. Jeg har set frem til at skulle købe dem, i over et halvt år. I min verden er de stadig for fede! 🙂

 

med emneordet , , ,

Skriv et svar

