SUMMER HAS COME AND GONE

IMG_1292top: H&M Taske: Balenciaga Shorts: Levis Sko: Nelly solbriller: Ray-ban

Jeg savner allerede sommer, og samtidig glæder jeg mig til Jul. – Det er jo bare så hyggeligt altså!

Billedet er fra i sommers, den dag hvor jeg, med nogle af pigerne fra min uddannelse, tog til Grøn Koncert. Den var en pisse skøn dag, og pigerne er super søde! Vi dansede rundt til musikken, hørte en masse gode kunstnere, spiste lidt god mad og snakkede. Cosy!
Jeg har ikke fået særlig mange outfit billeder fra i sommers, desværre. Men har slet ikke følt mig særlig inspirerende 😉 ..

/C

med emneordet , , , , ,

Skriv et svar

